CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

måndag 13 augusti 2012

95,8 kg

Yes!
Äntligen händer det något på vågen...
Den visade 95,8 kg idag...
Yes!

Det kändes ju bra!!!

Jag var ute och tog en 40-minuterspromenad igår... Det var också trevligt... Jag bekantade mig med min stadsdel Kortedala lite bättre, och gick på gator jag troligtvis gått på en gång innan, även om det var länge sen... Det är trevligt att variera sig, och det är väl där själva grejen är... Att inte göra sådant som tråkar ut mig!!!

Idag börjar jag inte förrän kl halv tolv, så det innebär att jag borde ta mig ut, nästan precis just nu... :-). Jag menar... det är ju uppehållsväder och allt!!!

Det är bäst att passa på :-), innan regnet kommer!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill säga något :-).