CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tisdag 30 oktober 2012

ÅNGESTEN VÄXER

I takt med att klockan tickar framåt och jag inser att det blir ännu en dag jag är borta från jobbet, så ökar ångesten. Jag orkar inte någonting... Det känns som om huvudet är i ett skruvstäd...

Jag fylls av ångest vid tanken på att jag skulle kunna passa på att läsa en bok för att ändra mitt tänk eller pyssla, men jag har ingen lust.

Det blir till att lägga sig i soffan igen. Tankarna far mellan att känna sig ful, fet och äcklig och oönskad. Usch och fy för denna ångest!!!

2 kommentarer:

Bettina

Tycker väldigt mycket om dig Sari !!!
Du är en snäll snygg och rak person , man behöver inte vara smal för att bli älskad.
Från min sida är du älskad för att du är du och för att jag märker att du tycker om mig och visar det.
Ha det bäst , just för att du e BÄST !!!
Kram Bettina

Unknown

Hej Sari! Går i tankar på att köpa en Silhouette Cameo, och snubblade vid mitt googlande in på din sida. Kan väl aldrig vara så att det är så många i detta land som bär samma namn dom du? För visst ringer klockorna rätt när jag känner igen den forna chefredaktören på Idrottsbladet Motorsport?! Jag hade lite samarbete med dig just innan du slutade där, men jag förväntar mig inte att du ska komma ihåg en sketen frilansande norrbottning som skrev o fotade lite då och då. Dock ville jag bara meddela att jag fortfarande kommer ihåg dig, och att du gjorde ett bra jobb på IB! Önskar dig en bra dag, och att sjukdomen släpper sitt grepp om dig snart. God Jul och Gott Nytt År! MVH Jenny Hapasari-Niemi

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill säga något :-).