CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

söndag 12 augusti 2012

JAG STÅR STILL

Hejsan...
Jag håller vad jag lovat... med att inte äta sötsaker och annat dumt, men vikten står still för det. Jag väger fortfarande 96,7 kg. Och det är väl en himlans tur att det inte går upp i alla fall!!!
Det är ju uppenbart att det inte enbart räcker med att äta rätt, man måste motionera också! Så det får bli så. Jag går ut och tar en morgonpromenad i det vackra solskenet, helt enkelt.

Det var väl för väl att solen valde att skina idag (när det regnat nästan varje dag, den här sommaren)... :-)!


Och en annan bra grej som hänt, är ju det faktum att jag kommer att få ändrade arbetstider, vilket möjliggör träning på morgonen och långlediga helger...
Jag kommer att börja klockan 11:30 sluta antingen kl 19:00 eller 21:00. Ledig fredag-söndag.
Det ni! Inte illa!
Detta innebär att jag kommer att ha gott om tid att både promenera och ta hand om mycket annat här hemma, innan jag skall till jobbet måndag till torsdag :-).

Det gäller att ta ett steg i taget, för ni vet ju att alla resor börjar med det första steget. Nu har jag tänkt länge nog på att promenera. Nu är det dags att praktisera det man tänker!!!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill säga något :-).