CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

söndag 9 september 2012

PARFYMEN PINK SUGAR

Jag kände doften av Pink Sugar på en av mina pysselkompisar för några veckor sedan, och jag blev helt betagen... besatt nästan.
Hon visste dock inte namnet på den, och sen glömde jag bort den... även om jag på något sätt påmindes av doften via hocus pocus-doftljusen från Partylite.

Igår träffades vi igen, och hon satt jämte mig och frestade mig med doften. Till slut fick vi reda på att den heter Pink Sugar. Tillverkaren verkar ganska anonym, så det är väl bara till att tänka på rosa sockervadd, så har man något att gå på, när man inte minns det rätta namnet :-).

 
Jag hittade min flaska på Åhléns i Västra Frölunda. Jag tog den större flaskan för 299 kr. Den mindre skulle ha kostat 199 kr.
 
Vikten då?
Well... Idag visade vågen 96 kg. Det är något jag är helt och hållet nöjd med!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill säga något :-).