CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tisdag 1 maj 2012

VECKA 18 - 2012

MÅNDAG:




PROMENAD 




FRUKOST




LUNCH




MIDDAG


TISDAG:





PROMENAD 




FRUKOST

LUNCH




MIDDAG

jag har ingen som helst lust att promenera eller äta rätt... jag vill på ett sätt - men låter bli det på alla tänkbara sätt... jag har börjat äta snabbmat, dricka coca cola och äta glass... fy fan, säger jag bara....
det är inte bra med sådana där scrapträffar där man kommer ifrån sina rutiner... tydligen var  jag inte stark nog (eller villlig nog) att hålla mig till min plan...

o imorgon är det dags för dietisten...
det blir till att bita i det sura äpplet... o ta nya tag... för visst vill jag vara stolt över att ha gått ned och börjat må bättre...

det har varit mycket med stöket här hemma... jag har svårt att få tiden och koncentrationen att räcka till allt...
en liten paus... det hoppas jag att det kan stanna vid...




ONSDAG:





PROMENAD






FRUKOST




LUNCH




MIDDAG







TORSDAG:





PROMENAD 


FRUKOST




LUNCH




MIDDAG




FREDAG:




PROMENAD 



FRUKOST


LUNCH




MIDDAG






LÖRDAG:

en sammanfattning av veckan:
glass varje kväll
lite chips och en munk igår kväll...
det går inget bra det här...
jag vet inte fan vad som flugit i mig...
ingen som helst lust att gå ut och gå... även om jag tänker tanken varje dag...

nu blir det pysselträff och jag har laddat upp med både kakor och diverse
hujeda mig!

jag hoppas att jag kommer på rätt spår snart igen!!!


PROMENAD 




FRUKOST


LUNCH


MIDDAG



SÖNDAG:



PROMENAD 


FRUKOST


LUNCH


MIDDAG
 

Vad har du lärt dig om dig själv den här veckan? 





Resultat:

måndag:
tisdag:
onsdag
torsdag:
fredag:
lördag:
söndag:

1 kommentarer:

Anonym

Heja Sari. Du kommer att lyckas
Kram

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill säga något :-).