CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tisdag 24 april 2012

VECKA 17 - 2012

MÅNDAG:



PROMENAD 




FRUKOST
tunnbrödsrullar med skinka och smoothe


LUNCH
färdigportion


MIDDAG
indisk mat


TISDAG:


Jag har otroligt svårt att motivera mig för tillfället. Jag borde verkligen jubla, för jag har ju fått bekräftelse på att jag får följa med till det nya scrap o hobby och allt... Jag vet inte jag låter mig förföras av tankar på skräpmat... Vad är det jag försöker dölja eller döva?
Jag läste om en väninnas framgångar... Hon har slutat röka och börjat att röra på sig... På nio veckor har hon lyckats gå ned 7,5 kg :-).

Jag vill hitta lusten att vilja röra på mig mer och mer igen. Just nu är den som bortblåst!
Men jag får vara glad för det lilla. Det blev, trots allt, en liten promenad inomhus idag...
Solen skiner och fåglarna kvittrar. Detta får mig att vilja ta mig ut. Kanske tar jag en promenad till, bara jag får gå på toaletten först. Jag dricker vatten som en besatt... Jag hoppas att det hjälper!


PROMENAD 
20 minuter - 5,0-5,8 km/h -> 1,7 km


FRUKOST
tunnbrödsrullar + smoothie

LUNCH
färdigportion



MIDDAG
pommes och korv



ONSDAG:


Jag funderar på att göra en slags journal om min resa mot bättre hälsa... Det kanske kan få mig att fokusera på målet igen...


PROMENAD




FRUKOST
keso, kokt ägg, banan och blåbär... äntligen fick jag en frukost värd namnet!!! jag är ju illa pruttig av det där tunnbrödet... det får bli ett slut med sådant! det är helt enkelt inte värt det!!!



LUNCH
färdigportion


MIDDAG
indisk mat

Sista dagen på jobbet!!!



TORSDAG:


Fixar och donar inför Uddevallaträffen i helgen... Det är mycket som skall packas med och organiseras i kassar m m. Och då har jag inte ens tänkt på hygienprodukter, ombyte, inspirationsmaterial m m... Det blir till att leka packåsna i helgen... Och sen blir det pyssel även nästa helg... Hos Anna och Milo Lilja :-). Mycket pyssel blir det. Men det mår jag bra utav!!!


PROMENAD 




FRUKOST
tunnbrödsrullar


LUNCH
vegetarisk paj hos Johan...


MIDDAG




FREDAG:




PROMENAD 



FRUKOST




LUNCH
något lätt här hemma - eller i Uddevalla med omnejd


MIDDAG
något i Uddevalla




LÖRDAG:



PROMENAD 




FRUKOST

hotellfrukost


LUNCH
något på hotellet


MIDDAG
något i Uddevalla... kanske indiskt, thai eller ngt annat


SÖNDAG:



PROMENAD 


FRUKOST
hotellfrukost


LUNCH
hotellmat


MIDDAG
 

Vad har du lärt dig om dig själv den här veckan? 





Resultat:

måndag:
tisdag:
onsdag
torsdag:
fredag:
lördag:
söndag:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill säga något :-).