CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

måndag 18 juni 2012

98,9 kg

Jag har bestämt mig för att inte gömma undan vågen. Jag låter den stå framme hela tiden, så att den skall påminna mig om att inte släppa taget igen.
Och jag måste bara få säga att jag är glad över att jag inte gått upp allt jag tappat. Jösses, så skönt det känns...

98,9 kg,, visade vågen nu. Jag är fortfarande i nattlinnet, utan att ha ätit eller druckit något.

Nu är det bara till att köra på!

Nu är det dags att göra sig i ordning, köpa något till lunchen samt fylla på med frukt och keso.
Jag hoppas att det finns något mumsigt i ica-affären som är på vägen till jobbet.

Ja, just det. Jag måste ju tanka också.
Nu gäller det att lägga på ett kol!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill säga något :-).