CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

lördag 30 juni 2012

SKRÄMMANDE DRÖMMAR

usch...
jag vaknade av att jag i drömmen var någonstans där jag kunde se folk ha klättrat upp på ett berg...
när jag skall ta fram kameran för att föreviga detta, tappar jag på något sätt balansen och blir rädd för att falla ned... i nästa stund ser jag mig vara en bit ut i luften, redo att falla ned... det är väldigt långt ned och döden är nära...

detta är en dröm jag haft vid upprepade tillfällen...

jag undrar vad det är ett tecken på...

kan det vara alla delikatesser som jag kan bli frestad av idag på scrapträffen och att jag på något sätt vill ge mig chansen att värja mig mot detta...
jag säger till mig själv att jag inte skall titta på dem med beundrande ögon, för då faller jag dit...
eller kan det vara något annat... ?

det är rätt lustigt, för först idag, mindes jag att jag drömt detta ett par gånger tidigare i år...

...

så här långt har det gått bra att undvika sötsakerna....

jag måste bara vilja ha en permanent lösning för att det skall hålla...

i tanken tänker jag att nu är jag stark nog att kliva ur 500 kr-vadet... jag vet inte varför jag försöker deala med mig själv...

...

solen skiner idag och det ser ut att bli en härlig pysseldag på Orust, precis som alla föregående år...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill säga något :-).