CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

lördag 29 september 2012

94,7 KG

Yes!
Det går åt rätt håll... Idag visar vågen 94,7 kg. Det var sannerligen en kul överraskning.
Det är ju bara till att fortsätta. Jag måste fokuera på hur långt jag kommit istället för att surt blänga på hur lång sträcka jag har kvar...



Tråkigt nog har jag åkt på en förkylning och det känns som att den trappas upp dag för dag. Huvudet känns tungt och bultande. Snoret rinner. Jag hostar. Det känns som att jag har feber, men det har jag inte. Jag har däremot undertemperatur. 35,4 grader.
Jag tänker avvakta för att se om det blir värre eller inte... Annars åker jag med till Reprint idag för att ha en trevlig stund med andra återförsäljare...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill säga något :-).