CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

tisdag 4 september 2012

INGET HÄNDER

Bara ett kort inlägg... tidsbristen hindrar mig från annat...
Tillbaka från Londonresan... efter att ha gått på Londons gator och beundrat byggnader och atmosfären som råder i de olika stadsdelarna, väger jag 96,5 kg. Jag låg på 97 kg innan jag åkte. Jag tar inga glädjeskutt längre, för jag vet att vågen kommer att visa 97 kg igen, imorgon eller i övermorgon.

Resan var fantastisk och det har gjort mig gott att promenera, samtidigt som jag haft extremt ont i låren (lårmuskelfästena?) emellanåt...
Däremot skulle jag vilja ta vara på vanan av alla promenader genom att ta en entimmas promenad varje morgon... I tanken är jag redo... I verkligheten pockar annat. Jag hoppas på att kunna göra det minst varannan dag. Det kan vara en riktigt bra början :-).

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill säga något :-).