CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

söndag 30 september 2012

JAG ORGANISERAR MIG UR KRISER

Det är rätt så bra när livet vänds upp och ned ibland, för då brukar jag rensa och organisera bland mina saker. Jag tror att jag rensar för att sortera tillbaka mig själv. För att få en lägesuppdatering över var jag befinner mig i livet.

Nu har jag både stämplat upp mina diverse lösa stämplar på papper, så att jag set och vet vilka textstämplar jag har.


Därtill har jag sorterat in mina clear stamps, antingen enligt tema (jul, halloween, bokstäver, resor - eller märke; inkadinkado, hero arts, technique tuesday o s v). I vissa teman har jag helt enkelt för mycket för att det skall vara hanterbart att leta efter stämplarna i märkes-sorteringen.



Genom att ha ordning på något, tror jag att det blir lättare att ta sikte mot andra saker :-).

Givetvis åker några av stämplarna i till salu-lådan också... Jag skall ju sälja det jag inte längre behöver på pysselloppis. Eller pysselloppisar. Jag har inte bestämt mig för om jag skall stå på en eller två ännu. Det kommer att vara en loppis i Floda lada och en i Göteborgs centrum (Nordiska föreningen).

Idag är kroppstemperaturen nära det normala... 36,34. Jag känner mig bättre och det var helt klart rätt val att stanna hemma och bara vila igår. Nu kan jag se fram emot en ny arbetsvecka hos Scrap & Hobby.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill säga något :-).