CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

söndag 15 juli 2012

ÄNNU EN VECKA GÅR MOT SITT SLUT

Well... Då har jag klarat av ännu en vecka utan godis och annat onödigt...
I fredags hade sambon gjort tacos, och det var ju en trevlig överraskning... Ett bra sätt att få i sig grönsaker som tomat, gurka, majs... o så lite ost, tacosås, köttfärs och ost-kryddade tacochips.

Igår var vi i Borås en sväng, för att jag ville kolla på lite oliksa saker... Någon vänlig pysselkompis påminde mig om Magnolia - en fantastisk pyssel- och inredningsbutik. De har ett otroligt sortiment av papper, men även andra roliga saker.




Därefter gick vi till Knallerian för att ta oss något litet att äta... Det blev var sin korv med bröd och vatten. Spartanskt så det förslår... :-).



Vi fortsatte vår vandring från Knallerian till Ekohallen, och sen åkte vi till Emmaus och ÖoB-butiken. Det blev några billiga zebratavlor inhandlade, som jag tänker måla över och skapa något med :-).

Som kronan på verket, avslutade vi resan med ett besök på Masala Kitchen - en indisk restaurang på Yxhammarsgatan...



Jani tog rätt 8 - jag minns inte namnet, och jag tog något med kyckling i gräddsås...


Jag lurade till mig ett foto på sambon...


Gott var det... Bara purjolöken blev kvar...



Idag visar vågen 97,6 kg... Det är några gram upp sen sist, men det är ju väntat... Det är åtminstone på rätt sida 98 kg-strecket :-).

Sen blev det en fortsättning på the Big Bang Theory-maratonet... Vi kom en bit in på säsong 2, innan ögonlocken ville stängas igen... 

1 kommentarer:

Lotusblommans vardag

Grattis till minuset! :)

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill säga något :-).