CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

söndag 18 december 2011

Promenad nr 2

Nu har jag tagit min andra promenad för idag. 10 minuter nu också. Jag ligger på stadiga 4 km/h. Jag ökade på till 4,5 km/h, men så började jag känna av ett drag i vadernas yttersidor... Jag vet inte om jag tar i för hårt, eller om det är helt naturligt.

Något annat jag känner av är att jag får svårt att andas rent efteråt. Det blir tjockt i halsen, slem kommer upp när jag hostar och näsan är alldeles igentäppt. Och jag vill hosta. Mycket.
Antingen så har jag en förkylning, eller så är det kroppens sätt att påbörja en reningsprocess. Vad vet jag?
Det kan ju också vara något helt annat.

Det blev till att ställa sig i trapphusets trappa en stund och stretcha vaderna.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill säga något :-).