CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

söndag 18 december 2011

Promenad nr 3

Ja, så blev det promenerat en tredje gång idag. Jösses, så bra det känns att försöka ta kommandot över sitt liv.
Nu gick jag på 3,5 km/h - för att inte väcka upp den sträckta högervaden. Och det gick bra!
Och jag slapp drag i vaden. Och jag slapp också hostattacken. Kanske skall jag nöja mig med den hastigheten ett tag :-).

Nu gäller det bara att komma överens om hur mycket jag skall gå imorgon. Eftersom jag jobbar, tror jag att jag får knö ihop träningstiden lite. Jag tror att det lutar åt 2 st 15 minuterspass på 3,5 km/h. Det är bra att spräcka gränserna sakta men säkert tror jag :-).

Det får bli till att gå upp i tid. Förhoppningsvis går det lika bra som vanligt. Och om det känns motigt, får jag säga till mig själv att jag VILL det här!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att du vill säga något :-).